Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-最新
>即時新聞-最新 
Are you an avid runner? Or even just starting out?

Brooks designs high-performance men's and women's running shoes, apparel and accessories.
From our sponsors
吳克羣怒駁女友金援 何超蓮挺「努力上進」
Nov 17th 2013, 01:43

【吳惠菁/綜合報導】吳克羣被本期《時報周刊》報導獲賭王千金何超蓮金援2000萬元成立經紀公司,他昨晚在微博砲轟報導不實:「從小到大除了父母養我到18歲以外,成人之後沒有用過別人的錢,尤其是女人的錢!我媽從小告訴我,打女人、用女人錢的男人豬狗不如……我擁有的一切都是我一分一毫靠努力掙來的,白手起家是我的原則……我吳克羣寧願死也不能傷害我一絲的尊嚴!」他附上背對鏡頭雙手比中指、把雜誌封面打叉叉的照片,痛心「這世界是否還存在公道」。
 
他女友何超蓮今晨在微博力挺:「講話要有依據,我認識的他是絕對不會讓女生付一毛錢的。他是一個很努力上進,什麼事情都靠自己的人,不是每個人都是你們想像的那麼骯髒。」
 
想看更多有趣的娛樂八卦,請上「蘋果娛樂新聞」粉絲團https://www.facebook.com/AppleEnews

吳克羣在微博喊冤未拿女友的錢。資料照片

賭王千金何超蓮被封香港最美名媛。資料照片

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. FiveFilters.org recommends: March Against Mainstream Media (More info).

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    即時文章綜合站 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()